Як отримати довідку про склад сім’ї
У зв’язку з переданням картотеки реєстраційного обліку громадян, які проживають у житлових будинках в межах обслуговування ТОВ «Керуюча компанія «Сумитехнобудсервіс», з питань отримання довідок про склад сім’ї необхідно звертатися до управління «Центр надання адміністративних послуг у місті Суми» Сумської міської ради за адресою: м. Суми, вул. Горького, буд. 21.
Телефон «гарячої» лінії: (0542) 700-575.
Як відключити водопостачання для проведення ремонтних робіт
Для відключення водопостачання споживач звертається до ТОВ «Керуюча компанія «Сумитехнобудсервіс» за телефоном (0542) 780 078 (1) або надає наступні документи:
- Письмову заяву із зазначенням ПІБ, адреси, контактного телефону заявника, бажану дату і час відключення водопостачання;
- Копію ліцензії підприємства, установи або організації, якою будуть проводитися ремонтні роботи по заміні мереж водопостачання.
Дні відключення водопостачання: вівторок та четвер.
У разі подання споживачем заяви безпосередньо у день відключення, воно відбувається у наступний найближчий за графіком день.
Час відключення буде узгоджений працівником ТОВ «Керуюча компанія «Сумитехнобудсервіс» безпосередньо зі споживачем у телефонному режимі у день відключення водопостачання.
До підтвердження факту відключення водопостачання працівником ТОВ «Керуюча компанія «Сумитехнобудсервіс» проведення ремонтних робіт забороняється!
Споживач зобов’язаний повідомити про відсутність водопостачання у зв’язку з проведенням ним ремонтних робіт внутріршньобудинкових мереж інших споживачів у будинку шляхом розміщення відповідного оголошення на інформаційному стенді біля під’їзду будинку або іншим доступним заявнику способом.
Заміна радіаторів опалення
Для заміни радіаторів опалення у квартирі споживач надає до ТОВ «Керуюча компанія «Сумитехнобудсервіс» наступні документи:
- Письмову заяву із зазначенням ПІБ, адреси, контактного телефону заявника, бажану дату і час злиття води з внутрішньобудинкових мереж;
- Копію ліцензії підприємства, установи або організації, якою будуть проводитися ремонтні роботи по заміні радіатору опалення.
Дні злиття води: вівторок та четвер.
У разі подання споживачем заяви безпосередньо у день злиття води, воно відбувається у наступний найближчий за графіком день.
Час злиття води з внутрішньобудинкових мереж опалення буде узгоджений працівником ТОВ «Керуюча компанія «Сумитехнобудсервіс» безпосередньо зі споживачем у телефонному режимі у день злиття води.
До підтвердження факту злиття води з внутрішньобудинкових мереж опалення працівником ТОВ «Керуюча компанія «Сумитехнобудсервіс» проведення ремонтних робіт забороняється!
Звертаємо увагу, що заміна приладів опалення здійснюється виключно у міжопалювальний період із врахуванням графіку гідравлічних випробувань ТОВ «Сумитеплоенерго».
Як скласти акт про залиття
Письмова заява на складання акту про залиття має містити:
- ПІБ заявника;
- Адреса заявника;
- Контактний телефон заявника;
- Обставини, які спричинили залиття (якщо вони відомі заявнику);
- Причина необхідності складання акту про залиття.
Акт про залиття складається відповідно до форми, затвердженої наказом Держжитлокомунгоспу України «Про затвердження Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій» від 17.05.2005 № 76.
Представник ТОВ «Керуюча компанія «Сумитехнобудсервіс» здійснює вихід на об’єкт споживача для складання акту про залиття протягом 3-х днів з моменту отримання відповідної письмової заяви.
Дата та час складання акту про залиття встановлюється представником ТОВ «Керуюча компанія «Сумитехнобудсервіс» за попереднім узгодженням із заявником.
Акт про залиття складається у присутності заявника у 2-х екземплярах (один для підприємства, другий для заявника) та скріплюється їх підписами та печаткою ТОВ «Керуюча компанія «Сумитехнобудсервіс».
Свій екземпляр акту про залиття заявник у зручний для нього час самостійно забирає за адресою: м. Суми, вул. І. Сірка, 19/1 (2 поверх) відповідно до графіку роботи підприємства.
Відкриття (розділення, закриття) особових рахунків
Для відкриття (розділення, закриття) особових рахунків споживач надає до ТОВ «Керуюча компанія «Сумитехнобудсервіс» наступні документи:
- Письмову заяву відкриття (розділення, закриття) особових рахунків із зазначенням ПІБ, адреси, контактного телефону заявника та причини необхідності відповідних змін;
- Копії документів, які підтверджують необхідність відкриття (розділення, закриття) особового рахунку (набуття або припинення права власності на квартиру, рішення суду тощо);
- Копії документів, які підтверджують загальну площу квартири, кількість мешканців, які мають право на пільги;
- Копії документів, які надають споживачу право на пільги, якщо споживач належить до осіб пільгової категорії.
Контактний телефон для довідок: (0542) 78 00 78 (4).
Як скласти акт на фактичне проживання/не проживання
Акт на фактичне проживання/не проживання складається самостійно особою з метою підтвердження фактичного проживання/не проживання за тією чи іншою адресою. Даний акт обов’язково має містити інформацію про сусідів (зареєстрованих за вказаною адресою осіб), а саме: ПІП, серія та номер паспорту, телефон. Вказані особи своїми підписами в акті підтверджують факт проживання/не проживання сусіда (сусідів). Після заповнення акта його необхідно надати до нашого підприємства з метою засвідчення вказаної в ньому інформації.
Контактний телефон для довідок: (0542) 78-00-78.
Якщо Ви не знайшли відповіді на своє питання, Ви маєте можливість написати нам листа через спеціальну форму “Онлайн звернення”